-Preluati fisierul fact.xls si copiati factura in cinci pagini(sheet-uri) diferite.
   -Modificati continutul fiecarei facturi astfel sa avem cinci facturi diferite de la furnizori diferiti.
   -In calitate de cumparator (de beneficiar) trebuie sa centralizati facturile primite de la diferiti furnizori.
   -Realizati un centralizator care contine: Denumire furnizor,Total valoare,
Total TVA si Total general. Datele vor fi preluate automat din cele 5 facturi. Orice modificare in
facturi va trebui sa se regaseasca automat in centralizator
   -Modificat de exemplu denumirea unui furnizor!. Modificarea trebuie sa se regaseasca in centralizator.
Repetati operatia pentru valoarea unei facturi!
Exemplu de centralizator
   -Fodificati facturile astfel incat sa aveti doua facturi de la un singur furnizor.
   -Realizati un centralizator care sa contina :Denumire furnizor,Nr.factura, Total valoare, Total TVA si Total general.
   -Tabelul sa fie ordonat dupa Nume furnizor, sa calculeze subtotal pe furnizor pentru cazul cazul in care avem mai multe facturi de la un
furnizor