- Studentii vor concepe si vor realiza 4 aplicatii noi in C++ / C#. Aplicatiile trebuie sa fie originale si sa reflecte nivelul la care a ajuns studentul in momentul respectiv.
- Atentie! Studentii care prezinta aplicatii asemanatoare vor fi descalificati.
- Pe baza aplicatiilor, se vor realiza 4 fisiere de tip pdf in care se vor descrie aplicatiile astfel:
Punctaj 15p : aplicatia C# trebuie sa contina un Form cu cel putin:
3 butoane,
3 label-uri
5 figuri geometrice autoscalabile
2 imagini
📝 Lucrarea L2 pana la data de : 19.12.
- In cadrul acestei lucrari veti prezenta schema logica si aplicatia C# WFA a unui program care
afiseaza din 10 in 10 numerele de la 0 la 100 dupa dupa care de la 100 la 0 astfel:
Punctaj 10p : schema logica
Se initializeaza un numar cu 0 si se afiseaza.
La apasarea unui buton se incrementeaza cu 10 numarul existent si se afiseaza.
Daca s-a ajuns la 100, se decrementeaza cu 10 pana se ajunge la 0.
Daca s-a ajuns la 0, se incrementeaza cu 10 pana se ajunge la 100.
Programul continua astfel pana la iesirea din program.
Punctaj 10 p : aplicatia C# WFA care implementeaza schema logica
Punctaj 5 p : pentru afisarea grafica, in timp real a valorii numarului sub forma:
📝 Lucrarea L3 pana la data de : 09.01.
- In cadrul acestei lucrari veti prezenta o aplicatie C++ si o aplicatie C# realizate de d-voastra
Punctaj 7 puncte : aplicatia C++ in care se va folosi cel putin o instructiune repetitiva imbricata intr-o alta instructiune repetitiva.
Punctaj 18 puncte : aplicatiea C# in care se vor folosi instructiuni reptitive pentru a desena un ornament pentru sarbatorile de iarna.
Exemplu:
Se va defini un set propriu de figuri create prin instructiuni repetitive (e momentul sa va etalati creativitatea!).
Figurile din set vor fi afisate aleator.
La modificarea dimensiunii ferestrei se vor afisa aleator alte figuri din setul definit de d-voastra.
Daca se modifica latimea ferestrei figurile trebuie sa umple tot ecranul.
Daca se modifica inaltimea ferestrei figurile trebuie sa se rescaleze(figurile sa-si modifice dimensiunile).
📝 Lucrarea L4 pana la data de : 20.01.
- In cadrul acestei lucrari veti prezenta o aplicatie C++ si o aplicatie C# realizate de d-voastra
Punctaj 7 puncte: aplicatiea C++ in care sa folositi cel putin:
o functie cu cel putin 3 parametri
o functie recursiva.
Punctaj 18 puncte: aplicatia C# in care va trebui sa scrieti o functie care deseneaza o rigla.
Exemplu:
Aplicatia trebuie sa permita modificarea valorii maxime (val_max) si a numarului de pixeli /mm (ppm), astfel functia
care deseneaza rigla trebuie sa aiba doi poarametrii: val_max si ppm
🎓Nota finala:
Lucrarile L1-L4 trimise vor fi notate cu puncte intre 0 - 25.
Nota N1: se va calcula dupa formula: (nr_puncte obtinute din lucrari)/10