Cerinte examen "Programarea calculatoarelor"

- Studentii vor concepe si vor realiza 4 aplicatii noi in C++ / C#. Aplicatiile trebuie sa fie originale si sa reflecte nivelul la care a ajuns studentul in momentul respectiv.
- Atentie! Studentii care prezinta aplicatii asemanatoare vor fi descalificati.
- Pe baza aplicatiilor, se vor realiza 4 fisiere de tip pdf in care se vor descrie aplicatiile astfel: - Fisierele "pdf" pentru "Programarea calculatoarelor" se vor trimite respectand urmatorul program:

📝 Lucrarea L1 pana la data de : 04.12.

- In cadrul acestei lucrari veti prezenta o aplicatie C++ si o aplicatie C# realizate de d-voastra.
  • Punctaj 10p : aplicatia C++ trebuie sa folosesca:
    • 4 tipuri diferite de variabile
    • functia afis_bin .
  • Punctaj 15p : aplicatia C# trebuie sa contina un Form cu cel putin:
    • 3 butoane,
    • 3 label-uri
    • 5 figuri geometrice autoscalabile
    • 2 imagini
📝 Lucrarea L2 pana la data de : 19.12.

- In cadrul acestei lucrari veti prezenta schema logica si aplicatia C# WFA a unui program care afiseaza din 10 in 10 numerele de la 0 la 100 dupa dupa care de la 100 la 0 astfel:
  • Punctaj 10p : schema logica
    • Se initializeaza un numar cu 0 si se afiseaza.
    • La apasarea unui buton se incrementeaza cu 10 numarul existent si se afiseaza.
    • Daca s-a ajuns la 100, se decrementeaza cu 10 pana se ajunge la 0.
    • Daca s-a ajuns la 0, se incrementeaza cu 10 pana se ajunge la 100.
    • Programul continua astfel pana la iesirea din program.
  • Punctaj 10 p : aplicatia C# WFA care implementeaza schema logica
  • Punctaj 5 p : pentru afisarea grafica, in timp real a valorii numarului sub forma:



📝 Lucrarea L3 pana la data de : 09.01.

- In cadrul acestei lucrari veti prezenta o aplicatie C++ si o aplicatie C# realizate de d-voastra
  • Punctaj 7 puncte : aplicatia C++ in care se va folosi cel putin o instructiune repetitiva imbricata intr-o alta instructiune repetitiva.
  • Punctaj 18 puncte : aplicatiea C# in care se vor folosi instructiuni reptitive pentru a desena un ornament pentru sarbatorile de iarna.
    Exemplu:



    • Se va defini un set propriu de figuri create prin instructiuni repetitive (e momentul sa va etalati creativitatea!).
    • Figurile din set vor fi afisate aleator.
    • La modificarea dimensiunii ferestrei se vor afisa aleator alte figuri din setul definit de d-voastra.
    • Daca se modifica latimea ferestrei figurile trebuie sa umple tot ecranul.




    • Daca se modifica inaltimea ferestrei figurile trebuie sa se rescaleze(figurile sa-si modifice dimensiunile).



📝 Lucrarea L4 pana la data de : 20.01.

- In cadrul acestei lucrari veti prezenta o aplicatie C++ si o aplicatie C# realizate de d-voastra
  • Punctaj 7 puncte: aplicatiea C++ in care sa folositi cel putin:
    • o functie cu cel putin 3 parametri
    • o functie recursiva.
  • Punctaj 18 puncte: aplicatia C# in care va trebui sa scrieti o functie care deseneaza o rigla. Exemplu:



    • Aplicatia trebuie sa permita modificarea valorii maxime (val_max) si a numarului de pixeli /mm (ppm), astfel functia care deseneaza rigla trebuie sa aiba doi poarametrii: val_max si ppm
🎓Nota finala:
  • Lucrarile L1-L4 trimise vor fi notate cu puncte intre 0 - 25.
  • Nota N1: se va calcula dupa formula: (nr_puncte obtinute din lucrari)/10
  • Examen sumativ: pondere de 25%
  • Nota finala: 0.75*N1 +0.25*Nota examen sumativ