Laborator: Elemente de programare C++ C#

🛠 Etapele realizarii unui program --- 📝 Notite --- 📠 Functii si Clase --- 🍮 Rezolvari
  1. Afisati textul :Sunt student la UMFST "Emil Palade" - se utilizeaza \"
  2. Realizati un program care afiseaza un dreptungi realizat din stelute - se utilizeaza \t
  3. Afisati textul:
    UMFST
        Facultatea de inginerie
                                                     AIA I
        Facultatea de inginerie
    UMFST
  4. Descompuneti numarul 4731 in mii, sute, zeci, unitati si afisati-le.
  5. Descompuneti numarul 1234 in mii, sute, zeci, unitati si afisati-le temporizat folosind functia _sleep().
  6. Folosind functia afis_bin() si _sleep(), realizati un joc de lumini.
  7. Folosind functia _sleep() simulati deplasarea caracterului * pe ecran folosnd mai multe metode
  8. Afisti in format binar numarul 234 fara a folosi afis_binar()
  9. Afisare binara a numarului 234, folosind functia afis_binar()
    Utilizare C# - WFA
  10. Realizati o aplicatie in care avem trei butoane ce afiseaza texte diferite in acelasi label
  11. Realizati o aplicatie in care un text se muta in alta pozitie cand trecem mouse-ul peste el
  12. Realizati o aplicatie in care un text se plaseaza sus stanga sau jos stanga in functie de butonul apasat (sus jos)
  13. Realizati o aplicatie in care un buton isi schimba textul la apasarea altui buton
  14. Realizati o aplicatie in care un buton isi schimba BackColor la apasarea altui buton(Simulare Start Stop cu afisare rosu verde pe un alt buton)
  15. Realizati o aplicatie in care un text se se afiseaza in diverse formate si culori in functie de butonul apasat
  16. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena un dreptungi si diagonalele.

    diag_dr

    Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului. In functie de aceste coordonate se vor calcula coordonatele dreptei care reprezinta diagonala principala si anume perechea (x0,y0) - (x3,y3) precuum si coordonatele dreptei care reprezinta diagonala secundara si anume perechea (x1,y1) - (x2,y2).
  17. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena figura de mai jos


    Adaugati 4 controale NumericUpDown pentru a modifica x0,y0,w,h

    diag_dr_01

  18. Realizati o aplicatie grafica in care afisati dinamic un cerc de raza 100 care se misca pe orizontala de la 0 la this.width in functie de valoarea data de TrackBar a carui valoare maxima este 30.


  19. Realizati o aplicatie grafica in care folositi un timer si un obiect random pentru a desena figuri aleatoare pe ecran.