Laborator instructiuni repetitive

📝Notite --- 📠 Functii si Clase --- 🍮 Rezolvari

  • Instructiunea while in C++
    1. Afisati primele 10 numere naturale in ordine inversa ( de la 9 la 0)
    2. Afisati primele 90 numere naturale sub forma unui tabel cu 9 coloane. Alinierea numerelor se va face la stanga.


    3. Afisati primele 200 numere naturale sub forma unui tabel cu 10 coloane. Alinierea numerelor se va face la dreapta.


    4. Afisati primele numere naturale sub forma unui tabel cu 7 coloane si 20 de randuri. Alinierea numerelor se va face la stanga.


    5. Afisati primele numere naturale sub forma unui tabel cu 7 coloane si 20 de randuri. Alinierea numerelor se va face la dreapta.


    6. Afisati suma si produsul primelor 100 numere naturale
    7. Afisati primele 91 numere naturale astfel: pe prima linie un numar, pe linia a doua 2 nummere, pe linia a treia 3 numere... etc


    8. Afisati primele 91 numere naturale astfel: pe prima linie 13 numar, pe linia a doua 12 nummere, pe linia a treia 11 numere... pe ultima linie un numar


    9. Calculati integrala functiei x^2 pe intervalul 0-10 prin metoda trapezului.
    10. Afisati un tabel cu m linii si n coloane.
  • Instructiunea for in C++
    1. Afisati primele 25 de numere
    2. Afisati patratul primelor 10 numere naturale
    3. Realizati un program care cere un numar si verifica daca acesta este prim sau nu.
    4. Afisati toate numerele prime pana la 1000
    5. Afisati exact 73 numere de la 100 la 172 pe 15 linii a cate 5 coloane.
    6. Realizati un program care afiseaza numerele din figura de jos:



  • Instructiunea while in C# - WFA

    Utilizand instructiunea while realizati urmatoarele aplicatii
    1. Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii orizontale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:


      Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
    2. Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii verticale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:


      Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
    3. Realizati o aplicatie grafica care deseneaza caroiaj intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:


      Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
    4. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena axa ox oy cu diviziuni asemanatoare imaginii de jos:


    5. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena dereptunghiuri asemanatoare cu cele de jos:


    6. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena elipse si dreptunghiuri de dimensiuni si culori aleatoare asemanatoare cu imaginea de jos:


    7. Reluati aplicatia din curs cu roza polara dar de data aceasta coeficientul se da repetitiv cu o bucla while nu din NumericUpDown
  • Instructiunea do while in C# - WFA
    1. Realizati un program care calculeaza integrala functiei x3 pe intervalul x1 x2
    2. Realizati un program care calculeaza integrala functiei x3 pe intervalul 0-10 utilizand metoda trapezului.
    3. Realizati un program C# WFA care afiseaza graficul din figura de jos:


      graph_01

    4. Realizati o aplicatie grafica in care veti simula un termometru asemanator cu imaginea de jos:


      termo_01

  • Instructiuniea for in C# - WFA
    Utilizand instructiunea for realizati urmatoarele aplicatii
    1. Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii orizontale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:


      Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
    2. Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii verticale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:


      Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
    3. Realizati o aplicatie grafica care deseneaza caroiaj intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:


    4. Avand x0, y0,w,h si numarul de patratele realizati o aplicatie asemanatoare imaginii de jos:


      liniute

    5. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena axa ox oy cu diviziuni asemanatoare imaginii de jos:


    6. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena 10 dereptunghiuri asemanatoare cu cele de jos:


    7. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena figurile de jos:

      cerc_p_c

    8. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena o tabla de sah asemanatoare imaginii de jos:


    9. Realizati o aplicatie grafica in care veti simula un termometru asemanator cu imaginea de jos:


      termo_02

    10. Realizati o aplicatie grafica reprezentand un instrument virtual de forma:



      instrum_02


      Deplasati acul indicator pe in arc de cerc nu pe o dreapta.
      Generati valorile random.
    11. Trasati intr-un cerc o raza intr-o pozitie oarecare


      raza_cerc


      Sugestie:


    12. Trasati 60 raze echidistante intr-un cerc


      raza_cerc_v1

    13. Trasati 60 raze echidistante intr-un cerc. Se vor evidentia razele din 5 in cinci cu o culoare distincta astfel:


      raza_cerc_v2

    14. Realizati un cadran de forma:


      raza_cerc_v3

    15. Folosind un timer afisati, simulati o raza care se roteste:


      raza_cerc_v4

    16. Realizati un ceas de forma:


      ceas_v3

    17. Realizati un radar


      radar_v0

    18. Adaugati raze si fascicul pentru a realiza radarul din imaginea de jos:


      radar_v1

    19. Pentru a evita efectul de clipire, folositi in aplicatia radar_v2 un obiect imagine img = new Bitmap(w, h)
    20. Pornind de la aplicatia miscare_02 din curs, folosind legile fizicii imprimati cercului diferite miscari fara a folosi cele doua obiecte de tip Track Bar:



      • Miscare stanga dreapta si reflexie la atingerea lateralelor ferestrei
      • Miscare in camp gravitational
      • Miscare in camp gravitational si reflexie la atingerea bazei ferestrei
      • Miscare de pendul
    21. Simulati o roata care se invarte:


      roata

    22. Afisati rotatia pamantului in jurul soarelui sub forma:



      sist_sol_v0
    23. Folosind un timer cu temporizare de 0,1 simulati rotatia pamantului in jurul soarelui


      sist_sol_v1

    24. Realizati o aplicatie grafica in care veti desena n coarde de cerc de culoare random.


      Mot_cerc_v0

    25. Realizati o aplicatie grafica in care veti desena n cercuri de forma de jos.


      Mot_cerc_v1

    26. Realizati o aplicatie grafica in care veti desena n cercuri de forma de jos. N este dat de un trackbar


      Mot_cerc_v2

    27. Folosind instructiunea repetitiva "for" afisati 3 perioade ale functiei sinus


      sinus_v4