Afisati primele 10 numere naturale in ordine inversa ( de la 9 la 0)
Afisati primele 90 numere naturale sub forma unui tabel cu 9 coloane. Alinierea numerelor se va face la stanga.
Afisati primele 200 numere naturale sub forma unui tabel cu 10 coloane. Alinierea numerelor se va face la dreapta.
Afisati primele numere naturale sub forma unui tabel cu 7 coloane si 20 de randuri. Alinierea numerelor se va face la stanga.
Afisati primele numere naturale sub forma unui tabel cu 7 coloane si 20 de randuri. Alinierea numerelor se va face la dreapta.
Afisati suma si produsul primelor 100 numere naturale
Afisati primele 91 numere naturale astfel: pe prima linie un numar, pe linia a doua 2 nummere, pe linia a treia 3 numere... etc
Afisati primele 91 numere naturale astfel: pe prima linie 13 numar, pe linia a doua 12 nummere, pe linia a treia 11 numere... pe ultima linie un numar
Calculati integrala functiei x^2 pe intervalul 0-10 prin metoda trapezului.
Afisati un tabel cu m linii si n coloane.
Instructiunea for in C++
Afisati primele 25 de numere
Afisati patratul primelor 10 numere naturale
Realizati un program care cere un numar si verifica daca acesta este prim sau nu.
Afisati toate numerele prime pana la 1000
Afisati exact 73 numere de la 100 la 172 pe 15 linii a cate 5 coloane.
Realizati un program care afiseaza numerele din figura de jos:
Instructiunea while in C# - WFA
Utilizand instructiunea while realizati urmatoarele aplicatii
Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii orizontale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:
Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii verticale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:
Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
Realizati o aplicatie grafica care deseneaza caroiaj intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:
Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena axa ox oy cu diviziuni asemanatoare imaginii de jos:
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena dereptunghiuri asemanatoare cu cele de jos:
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena elipse si dreptunghiuri de dimensiuni si culori aleatoare asemanatoare cu imaginea de jos:
Reluati aplicatia din curs cu roza polara dar de data aceasta coeficientul se da repetitiv cu o bucla while nu din NumericUpDown
Instructiunea do while in C# - WFA
Realizati un program care calculeaza integrala functiei x3 pe intervalul x1 x2
Realizati un program care calculeaza integrala functiei x3 pe intervalul 0-10 utilizand metoda trapezului.
Realizati un program C# WFA care afiseaza graficul din figura de jos:
graph_01
Realizati o aplicatie grafica in care veti simula un termometru asemanator cu imaginea de jos:
termo_01
Instructiuniea for in C# - WFA Utilizand instructiunea for realizati urmatoarele aplicatii
Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii orizontale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:
Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
Realizati o aplicatie grafica care deseneaza linii verticale intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:
Se dau coordonatele x0, y0, latimea w si inaltimea h ale dreptunghiului.
Realizati o aplicatie grafica care deseneaza caroiaj intr-un dreptunghi asemanator cu imaginea de jos:
Avand x0, y0,w,h si numarul de patratele realizati o aplicatie asemanatoare imaginii de jos:
liniute
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena axa ox oy cu diviziuni asemanatoare imaginii de jos:
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena 10 dereptunghiuri asemanatoare cu cele de jos:
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena figurile de jos:
cerc_p_c
Realizati o aplicatie grafica pentru a desena o tabla de sah asemanatoare imaginii de jos:
Realizati o aplicatie grafica in care veti simula un termometru asemanator cu imaginea de jos:
termo_02
Realizati o aplicatie grafica reprezentand un instrument virtual de forma:
instrum_02
Deplasati acul indicator pe in arc de cerc nu pe o dreapta.
Generati valorile random.
Trasati intr-un cerc o raza intr-o pozitie oarecare
raza_cerc
Sugestie:
Trasati 60 raze echidistante intr-un cerc
raza_cerc_v1
Trasati 60 raze echidistante intr-un cerc. Se vor evidentia razele din 5 in cinci cu o culoare distincta astfel:
raza_cerc_v2
Realizati un cadran de forma:
raza_cerc_v3
Folosind un timer afisati, simulati o raza care se roteste:
raza_cerc_v4
Realizati un ceas de forma:
ceas_v3
Realizati un radar
radar_v0
Adaugati raze si fascicul pentru a realiza radarul din imaginea de jos:
radar_v1
Pentru a evita efectul de clipire, folositi in aplicatia radar_v2 un obiect imagine img = new Bitmap(w, h)
Pornind de la aplicatia miscare_02 din curs, folosind legile fizicii imprimati cercului diferite miscari fara a folosi cele doua
obiecte de tip Track Bar:
Miscare stanga dreapta si reflexie la atingerea lateralelor ferestrei
Miscare in camp gravitational
Miscare in camp gravitational si reflexie la atingerea bazei ferestrei
Miscare de pendul
Simulati o roata care se invarte:
roata
Afisati rotatia pamantului in jurul soarelui sub forma:
sist_sol_v0
Folosind un timer cu temporizare de 0,1 simulati rotatia pamantului in jurul soarelui
sist_sol_v1
Realizati o aplicatie grafica in care veti desena n coarde de cerc de culoare random.
Mot_cerc_v0
Realizati o aplicatie grafica in care veti desena n cercuri de forma de jos.
Mot_cerc_v1
Realizati o aplicatie grafica in care veti desena n cercuri de forma de jos. N este dat de un trackbar
Mot_cerc_v2
Folosind instructiunea repetitiva "for" afisati 3 perioade ale functiei sinus