Laborator: Date simple, operatori, expresii


🛠 Etapele realizarii unui program --- 📝Notite --- 📠 Functii si Clase --- 🍮 Rezolvari

  1. Realizati o aplicatie in care se cere de la utilizator un numar intreg < 9999, se descompune numarul in mii, sute, zeci, si se afiseaza.
  2. Folosind functia afis_bin() si Sleep() din biblioteca #include < windows.h >, realizati un joc de lumini.
  3. Realizati o aplicatie in care se cere de la utilizator un numar intreg < 256, dupa care se afiseaza in format binar fara a folosi afis_bin()
  4. Realizati un program pentru calculul diagonalei si ariei unui patrat
    -se include biblioteca matematica folosind declaratia #include < math.h >
    -se foloseste spatiul de nume std
  5. Realizati un program pentru calculul ipotenuzei cand se cunosc catetele
  6. Realizati un program pentru rezolvarea unui triungi (cazul LLL, LUL,ULU)
  7. Realizati un program pentru calculul pretului cu TVA, valorii cu TVA si valoarea TVA-ului
  8. Realizati un program pentru calculul expresiei: (x3+z4)/((x+y)(z-x)2+7y+√2)
  9. Realizati un program pentru conversia temperaturii in gr Celsius, Fahrenheit, Kelvin
  10. Realizati un program pentru conversia unui numar intreg in binar
  11. Realizati un program in care sa folositi operatorul & (operatorul de adresa)
  12. Realizati un program in care sa folositi operatorul combinat de atribuire si aritmetic
  13. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena un patrat, un cerc inscris in patrat, si un cerc circumscris patratului.

    cerc_inscris

    Se dau coordonatele x0, y0, si latimea w0 ale patratului. In functie de aceste coordonate se vor calcula coordonatele x1,y1 si w1 ale cercului circumscris.

    cerc_in_patrat
  14. Realizati o aplicatie grafica pentru a desena un cerc mic cu centrul pe un cerc mai mare.

    cerc_pe_cerc



    Se dau:
    Folosind un timer, realizati o aplicatie cerc_d_cerc in care cercul mic se plimba pe cercul mare modificand valoarea alfa i la fiecare eveniment "tick".
  15. Realizatiun program pentru conversia temperaturii utilizand WFA
  16. Realizati un program pentru afisarea sinusului unui unghi utilizand WFA si controlul TrackBar
  17. Realizati un program utilizand WFA si controale TrackBar pentru a deplasa un buton un buton in coordonate x y.



  18. Realizati un program utilizand WFA si controlul TrackBar pentru a colora un buton.



  19. Realizati un program utilizand WFA in care plasam 4 butoane.
    Versiunea 1




    Versiunea 2