Instructiuni decizionale
Teme program
  1. Folosind structura decizionala "Selector", realizati o aplicatie in care sa comparati doua numere


  2. Folosind structura decizionala "Selector", realizati o aplicatie in care sa verificati daca un numar este pozitiv sau negativ


  3. Folosind structura decizionala "Selector", realizati o aplicatie in care sa verificati daca un numar este par sau impar


  4. Folosind structura decizionala "Selector" si variabile locale, realizati o aplicatie in care implementati un buton Start/Stop


  5. Folosind structura decizionala "Selector", "Flat Sequence Structure" si variabile locale, realizati o aplicatie in care realizati un contor care numara de la 0-9


  6. Folosind structuri decizionale "Selector", realizati o aplicatie in care avand un numar, verificati daca: "Numarul este par pozitiv" "Numarul este par negativ "sau "Numarul este impar pozitiv" sau "Numarul este impar negativ"


  7. Folosind structuri decizionale "Selector" si doua comutatoare, afisati pe 8 led-uri patru valori U8 prestabilite.


  8. Folosind structuri decizionale "Selector" si variabile locale, realizati o aplicatie in care sa incrementati un contor la apasarea unui buton


  9. Folosind structuri decizionale "Selector", variabile locale si "Flat Sequence Structure", realizati o aplicatie in care sa incrementati si sa decrementati un contor folosind doua butoane.


  10. Utilizand structuri "Case", afisati pe 8 led-uri 10 valori U8 prestabilite astfel incat sa realizati un joc de lumini


  11. Utilizand "Select", comparatii si functii logice, realizati o aplicatie in care sa semnalizati vlaorea minima (sub 10 bari), valoarea maxima (peste 75 bari) si valoarea normala (intre 10-75 bari) a presiunii care poate lua valori intre 0 si 100 bari


  12. Utilizand structuri "Case", sealizati aplicatia:


  13. Utilizand structuri "Case" si un Knob cu 10 pozitii (0-9), afisati pe 7 segmente valoarea Knob-ului.


  14. Utilizand structuri "Case" un contor de la 0-9, afisati pe 7 segmente un contor care se incrementeaza automat la 500 ms.


  15. Pornind de la aplicatia use_ser.vi , folositi modulul modulul de aplicatii + Afis_7seg:


    realizati aplicatia labs_2_04.vi care afiseaza pe 7 segmente avaloarea Knob-ului pe ecran cat si fizic pe afisorul 7seg


  16. Folosind "Formula Node", realizati o aplicatie care rezolva ecuatia de gradul I