Tablouri de elemente
Teme program
  1. Generarea repetitiva de valori aleatoare intr-un vector cu 10 elemente de tip double


  2. Alegerea si afisarea unei valori dintr-un vector cu 12 elemente de tip double


  3. Generarea, alegerea si afisarea unei valori dintr-un vector cu 12 elemente de tip double


  4. Afisarea elementului cu valoarea maxima dintr-un vector cu 12 elemente de tip double


  5. Afisarea elementului cu valoarea minima dintr-un vector cu 12 elemente de tip double


  6. Afisarea elementului cu valoarea minima si a elementului cu valoarea maxima dintr-un vector cu 12 elemente de tip double folosind functia "Array Max & Min"


  7. Afisarea sumei elementelor si a mediei aritmetice a elementelor unui vector cu 12 elemente de tip double


  8. Generarea repetitiva de valori aleatoare intr-un vector cu 10 elemente de tip boolean


  9. Generarea repetitiva de valori aleatoare si alegerea unei valori dintr-un vector cu 10 elemente de tip boolean


  10. Activarea unei valori indicate de un control, intr-un vector cu 10 elemente de tip boolean


  11. Activarea tuturor valorilor pana la index-ul furnizat de un control, intr-un vector cu 10 elemente de tip boolean



    Tablouri 2D

  12. Afisarea unei coloane dintr-o matrice de LED-uri


  13. Afisare automata, consecutiva a coloanelor dintr-o matrice de LED-uri


  14. Generare repetitiva valori Random booleene, intr-o matrice 7x12


  15. Generare repetitiva valori Random booleene, intr-o matrice 7x12 si afisarea unei linii selectate de un "Control"


  16. Activarea valorilor de pe diagonala principala a unei matrici 10x10 cu valori booleene.


  17. Activarea valorilor de pe diagonala secundara a unei matrici 10x10 cu valori booleene.


  18. Activarea dinamica a valorilor unei matrici 10x10 cu valori booleene simuland o linie oblica in miscare.


  19. Inscrierea de valori intr-o matrice booleana 10x10 pentru a realiza diverse patern-uri.


  20. Simulare afisarii unei imagini pe ecran folosind o matrice de LED-uri



    Tablouri 3D

  21. Realizati 16 simboluri si afisati-le
  22. Realizati o animatie din 7 cadre
  23. Utilizarea unui tablou 3D, extragerea unui tablou 2D de LED-uri si afisare automata, consecutiva a coloanelor.


  24. Afisare unei linii dintr-o matrice de LED-uri


  25. Afisare automata, consecutiva a unei linii dintr-o matrice de LED-uri


  26. Folosind "Formula node", afisati automat liniile dintr-o matrice de LED-uri


  27. Utilizarea unui tablou 3D, extragerea unui tablou 2D de LED-uri si afisare automata, consecutiva pe un ecran simulat din LED-uri.



    Utilizarea portului serial

  28. Utilizarea matricii de LED-uri 5x7:"
         - se utilizeaza modulul de aplicatii + Afis_5x7 puncte:


         - se folosesc subvi_urile:
         - se deschide aplicatia : test_ser si se incearca comenzile C0,val...C4,val


  29. Afisarea unui caracter salvat intr-un tablou 2D, pe o matrice de LED-uri 5x7.


  30. Afisarea unui coloane a unui caracter salvat intr-un tablou 2D, pe o matrice de LED-uri 5x7. Se va amplasa un comutator care trece din regimul manual de afisare a unei coloane in regim automat pentru afisarea consecutiva a tuturor coloanelor.
         - se deschide aplicatia labs_6_11.vi .



         - diagrama bloc :


  31. Scanarea matricii de LED-uri 5x7. Se va aprinde un singur led corespunzator liniei si coloanei curente.
         - se deschide aplicatia labs_6_12.vi .



         - diagrama bloc :