Teme program
- Generarea repetitiva de valori aleatoare intr-un vector cu 10 elemente de tip double

- Alegerea si afisarea unei valori dintr-un vector cu 12 elemente de tip double

- Generarea, alegerea si afisarea unei valori dintr-un vector cu 12 elemente de tip double

- Afisarea elementului cu valoarea maxima dintr-un vector cu 12 elemente de tip double

- Afisarea elementului cu valoarea minima dintr-un vector cu 12 elemente de tip double

- Afisarea elementului cu valoarea minima si a elementului cu valoarea maxima dintr-un vector cu 12 elemente
de tip double folosind functia "Array Max & Min"

- Afisarea sumei elementelor si a mediei aritmetice a elementelor unui vector cu 12 elemente de tip double

- Generarea repetitiva de valori aleatoare intr-un vector cu 10 elemente de tip boolean

- Generarea repetitiva de valori aleatoare si alegerea unei valori dintr-un vector cu 10 elemente de tip boolean

- Activarea unei valori indicate de un control, intr-un vector cu 10 elemente de tip boolean

- Activarea tuturor valorilor pana la index-ul furnizat de un control, intr-un vector cu 10 elemente de tip boolean

Tablouri 2D
- Afisarea unei coloane dintr-o matrice de LED-uri

- Afisare automata, consecutiva a coloanelor dintr-o matrice de LED-uri

- Generare repetitiva valori Random booleene, intr-o matrice 7x12

- Generare repetitiva valori Random booleene, intr-o matrice 7x12 si afisarea unei linii selectate de un "Control"

- Activarea valorilor de pe diagonala principala a unei matrici 10x10 cu valori booleene.

- Activarea valorilor de pe diagonala secundara a unei matrici 10x10 cu valori booleene.

- Activarea dinamica a valorilor unei matrici 10x10 cu valori booleene simuland o linie oblica in miscare.

- Inscrierea de valori intr-o matrice booleana 10x10 pentru a realiza diverse patern-uri.

- Simulare afisarii unei imagini pe ecran folosind o matrice de LED-uri

Tablouri 3D
- Realizati 16 simboluri si afisati-le
- Realizati o animatie din 7 cadre
- Utilizarea unui tablou 3D, extragerea unui tablou 2D de LED-uri si afisare automata, consecutiva a coloanelor.

- Afisare unei linii dintr-o matrice de LED-uri

- Afisare automata, consecutiva a unei linii dintr-o matrice de LED-uri

- Folosind "Formula node", afisati automat liniile dintr-o matrice de LED-uri

- Utilizarea unui tablou 3D, extragerea unui tablou 2D de LED-uri si afisare automata, consecutiva pe un ecran simulat din LED-uri.

Utilizarea portului serial
- Utilizarea matricii de LED-uri 5x7:"
- se utilizeaza modulul de aplicatii + Afis_5x7 puncte:
- se folosesc subvi_urile:
- se deschide aplicatia : test_ser si se incearca comenzile C0,val...C4,val

- Afisarea unui caracter salvat intr-un tablou 2D, pe o matrice de LED-uri 5x7.

- Afisarea unui coloane a unui caracter salvat intr-un tablou 2D, pe o matrice de LED-uri 5x7. Se va amplasa un comutator
care trece din regimul manual de afisare a unei coloane in regim automat pentru afisarea consecutiva a tuturor coloanelor.
- se deschide aplicatia labs_6_11.vi .

- diagrama bloc :

- Scanarea matricii de LED-uri 5x7. Se va aprinde un singur led corespunzator liniei si coloanei curente.
- se deschide aplicatia labs_6_12.vi .

- diagrama bloc :
